Strony

PRODUKTY DO STYLIZACJI WŁOSÓW TRESemmé

sobota, 22 czerwca 2019

Przyszedł czas, aby podzielić się opinią dotyczącą produktów do stylizacji włosów TRESemmé. Produkty otrzymałam w ramach testowania organizowanego przez klub ekspertek ofeminin. 

Do przetestowania otrzymałam trzy produkty z linii TRESemmé Botanique Styling tj.:

Piankę do włosów podkreślająca skręt loków

Wygładzający spray do stylizacji

Termoochronny spray do włosów



Na co dzień lubię eksperymentować z fryzurami. Często susze, prostuje i kręcę włosy. Lubię zmieniać uczesania w zależności od nastroju i okoliczności. W związku z powyższym wszystkie te zabiegi wpływają na kondycję włosów. Kosmetyki wzbogacone są o botaniczne składniki aktywne: wodę z kaktusa i kokosa, które ułatwiają stylizację fryzury i działają nawilżająco na włosy. Zapach kokosa jest bardzo piękny i utrzymuję się nawet na drugi dzień na włosach. 

Pianka do włosów podkreślająca skręt loków TRESemmé Botanique Styling nie skleja włosy jak również nie obciąża je. Loki wyglądają lekko i naturalnie. Efekt loków utrzymywał się na moich włosach około jednego dnia. 

Wygładzający spray do stylizacji TRESemmé Botanique Styling chroni włosy przed puszeniem. Zapewnia wygładzenie włosów. Ułatwił mi również rozczesanie włosów zaraz po ich umyciu. 

Termoochronny spray do włosów TRESemmé Botanique Styling. Jego głównym zadaniem jest ochrona włosów przed działaniem wysokiej temperatury. Ze względu na to że często używam suszarki i prostownicy moje włosy potrzebują ochrony. 

Kosmetyki z linii TRESemme Botanique spełniły moje oczekiwania, jestem zadowolona ze wszystkich testowanych kosmetyków. Mają niesamowity zapach, ale i działanie. Najbardziej do gustu przypadł mi spray wygładzający włosy idealny produkt na lato dla osób, którym puszą się włosy tak jak mi spryskane po umyciu i wysuszeniu rewelacja i do tego ten obłędny kokosowy zapach to mój must have na wakacje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia