Strony

TESTOWANIE Z COCCOLINO

niedziela, 24 marca 2019

Wiosna zapukała już do naszych drzwi, a co się z tym wiąże rozpoczynam prace porządkowe na jej oficjalne przywitanie.

Marka COCCOLINO wystartowała już po raz kolejny z możliwością zapoznania się z jej produktami. Jestem wierna tej marce już od wielu lat, gdyż według mojej opinii produkty są warte zainteresowania szczególnie jeśli chodzi o zapach, który jest bardzo przyjemny oraz zapewnia, że ubrania pięknie pachną.

W promocji biorą udział płyny do płukania z serii COCCOLINO INTENSE oraz perełki perfumowane COCCOLINO INTENSE.

Spośród wielu produktów zgodnie z regulaminem akcji wybrałam płyn do płukania o zapachu Fresh Sky oraz zakupiłam dodatkowo zapach Fuchsia Passion.



Jedna butelka płynu do płukania wystarczy aż na 64 prania. Po użyciu płynu COCCOLINO INTENSE moje pranie pachnie bardziej niż zazwyczaj. Jedna mała nakrętka wystarcza, aby pranie pięknie pachniało oraz było miękkie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia