Strony

TESTOWANIE Z DEVELEY

piątek, 29 marca 2019

W chwili obecnej mam okazję testować produkty od DEVELEY. Lista produktów, która bierze udział w promocji została opisana w regulaminie. Ja osobiście wybrałam:
  • KETCHUP PIKANTNY PREMIUM
  • KETCHUP PREMIUM CLASSIC



Jestem smakoszem ketchupów. Jeśli chodzi o skład ketchup od Develey zawiera aż 72% przecieru pomidorowego. Bardzo ważną informacją jest to, że 100 g ketchupu powstało z 232 g pomidorów.  Na dodatek Ketchup Premium nie zawiera dodatku żadnych substancji zagęszczających, konserwujących, substancji wzmacniających smak, dodatków E w tym również skrobi. Jest to ogromna rzadkość! 

Naturalny smak pomidorów od razu zachwycił moje podniebienie.  

Ketchup dostępny jest zarówno w plastikowej butelce 535 g jak również w szklanym słoiczku

Butelka jest bardzo poręczna, zajmuje mało miejsca w lodówce. Można ją położyć lub postawić, również na zakrętce. 

Ketchup Develey jest smaczny, naturalny i zdrowy. Ketchup świetnie smakuje, delikatnie czuć ocet, ale najbardziej zaskakuje swoim smakiem pomidorów.

Polecam wszystkim i życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia