Strony

Nawilżający krem do rąk od basiclabdermocosmetics

niedziela, 24 listopada 2019

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją nawilżającego kremu do rąk basiclabdermocosmetics ❤️który mogłam przetestować dzięki portalowi ❤️ ambasadorka_kosmetyczna. 

To moja pierwsza styczność z marką basiclabdermocosmetics. To co bardzo mi się spodobało to fakt, iż marka nie testuje swoich produktów na zwierzętach!

W swojej ofercie BASICLAB posiada różnorodną gamę produktów przeznaczonych do codziennej pielęgnacji skóry, demakijażu oraz oczyszczenia twarzy, pielęgnacji włosów oraz ciała a także ochronne kremy do rąk. 

Produkty Basiclab Famillias charakteryzują się prostą i minimalistyczną szatą graficzną. Białe opakowania z żółto-czarnymi napisami. Całość prezentuje się bardzo przyjemnie dla oka. 



Do kampanii zostało wybranych sporo ambasadorek, każda z nich otrzymała losowo dobrany produkt marki BASICLAB. 

Ja otrzymałam nawilżający krem do rąk. Krem świetnie nawilża dłonie. Na pewno moje dłonie odpowiednio się zregenerowały. Krem posiada lekką konsystencję przez co szybko się wchłania. Dużym plusem jest fakt, iż posiada on bogatą formułę opartą na naturalnych składnikach takich jak aloes, olej ze słodkich migdałów, masło Shea, kwas hialuronowy. Dodatkowo zawiera naturalną witaminę E i alantoine, która koi skórę dłoni, trehaloze i pantenol, które nadają poczucie gładkości i elastyczności. Krem przynosi natychmiastową ulgę, nie podrażnia ani nie wywołuje reakcji alergicznych. Posiada bardzo przyjemny zapach. Krem umieszczony jest w poręcznej tubce o pojemności 75ml. Idealny do suchej skóry dłoni.  



#basiclabdermocosmetics #basiclab #naturalnekosmetyki #polskiekosmetyki #dermokosmetyki #zdrowaskora #nawilzenie #pielegnacja #kremdorak #podstawapielegnacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia