Strony

Odświeżacz powietrza GLADE

sobota, 2 listopada 2019

Uwielbiam gdy w domu unosi się piękny zapach. W związku z tym wzięłam udział w akcji polegającej na przetestowaniu nowych elektrycznych odświeżaczy powietrza od GLADE. 
Producent zapewnia, iż odświeżacz powietrza wystarczy na 100 dni świeżości przy ustawieniu go na najniższy poziom użytkowania. 
Sposób użycia odświeżacza jest bardzo prosty wystarczy tylko zdjąć nakrętkę i umieścić go w urządzeniu, następnie odświeżacz umieszczamy do gniazdka w pozycji pionowej.

Zapoznając się z opisem na opakowaniu byłam bardzo ciekawa czy faktycznie odświeżacz jest tak świetny. Do testu wybrałam elektryczny odświeżacz powietrza Sensual Sandalwood & Jasmine. Niestety bardzo się zawiodłam na nim, gdyż zapach w ogóle nie był wyczuwalny. Przy cenie około 18 zł oczekiwałam od niego nieco więcej. Odrobinę lepiej sprawdził się zapach Relaxing Zen.

Po przetestowaniu stwierdzam, iż nowe odświeżacze elektryczne od GLADE nie przypadły mi zbytnio do gustu, ponieważ zapach jest nie zbyt trwały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia